Distriktsombudsman sökes | Sverigedemokraterna I Västernorrland

Distriktsombudsman sökes

Distriktsombudsman till SD Västernorrland

Brinner du för vår politik men ännu mer för organisationen bakom vår politik, gillar du att självständigt driva projekt, skapa och genomföra idéer, driva på och entusiasmera andra för gemensamma mål. Då kan denna tjänst vara något för dig.

Dina arbetsuppgifter

Som ombudsman för SD Västernorrland arbetar du nära distriktsstyrelsen. Du bidrar till att utveckla hela organisationen, du sköter medlemsvård, arrangerar medlemsmöten och utbildningar, du bistår distriktets kommunföreningar och du följer partiets politiska utveckling. Som anställd i vårt partidistrikt har du ett stort egenansvar och du blir en del av hela verksamheten från enskilda medlemmar till de yttersta företrädarna.

Om dig

Vi söker dig som har god kännedom om och förståelse för Sverigedemokraternas ideologi, politik och organisation. Du är van att jobba självständigt, att själv finna lösningar på problem, att skapa sysselsättning åt dig själv när arbetsdirektiven redan är verkställda, du är kreativ, organiserad, du har hög arbetsmoral och du delar givetvis våra värderingar och mål. Du kan uttrycka dig i tal och skrift, du är kontaktsökande, målmedveten, lyhörd och flexibel. Vi ser också att du har en strategisk förmåga där du ser behov verksamheten inte nödvändigtvis redan uppfyller. Du är heller inte rädd att anta utmaningar eller arbetsuppgifter du aldrig tidigare tagit dig för och som du inte nödvändigtvis får arbetsledning i för att genomföra.

Om tjänsten

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde sker helst 1 augusti 2019 eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar oreglerad arbetstid och lönesättning sker individuellt.

Ansökan

Vi välkomnar dig att snarast skicka in din ansökan via vasternorrland@sd.se då vi tillämpar ett löpande urval.